POLITIEKE COLUMN:

Wegens beëindiging van mijn politiek mandaat wordt deze blog niet langer bijgewerkt.
Oudere bijdragen blijven online staan.





maandag 15 februari 2010

Neen, nu even niet


Neen, geen berichtjes vandaag of de komende dagen op mijn weblog. U zal ze even moeten missen. Ik kan eenieder geruststellen: ik heb géén dipje, voel me niet slapjes en heb ook géén last van het aanhoudende winterweer. Vanaf maandag 22 februari ben ik er dus terug.

Ik wil alleen van het krokusreces gebruik maken om de webstek zelf bij te spijkeren, te actualiseren. “Goed ingezeept is half geschoren”, zegt het spreekwoord en dus wil ik mijn goede voornemens van begin 2010 ook waar maken. Niets is zo erg als voorbijgestreefde berichten, niets zo erg als ‘oud nieuws’.

Werk aan de winkel dus. Ik maak een nieuw kruiswoordraadsel, dat komt op de geactualiseerde webstek. Als compensatie voor uw inspanningen, beste lezer, en op voorwaarde dat u mij het gezochte woord doorstuurt (via SMS, via elektronische weg, zelfs telefonisch of schriftelijk) bied ik u een gratis drankje aan in het Vlaams nationaal lokaal Gezelle, Stationsplein 48 te Roeselare. De waard Filip ontvangt u met open armen!
Verder werk ik aan aangepaste persberichten (lokaal en nationaal). Mijn gepubliceerde teksten (zowel in lokale als in nationale uitgaven van de partij, als in tijdschriften als TeKoS) worden ook geactualiseerd, en verder heb ik ook enkele interpellaties en wetsvoorstellen klaar, die u met één simpele klik op de webstek kan raadplegen.

Dankzij mijn teergeliefde echtgenote lukt het ons dus wel om tegen het einde van deze week alles rond te krijgen. En vanaf volgende week maandag ben ik weer volledig tot uw dienst.